BUTTON HAPE PLAK NIH...?

orait guys,arini aku nak share sumtin berkenaan butang2/punat2/mende2 tekan yg biase kat mane2 website tp kite/korang terlepas pandang same ade mmg xnak gune butang2 tersebut or xtau gune mende2 tuh.so kat sini aku nak tunjuk sket ape fungsi butang2 yg ade kt blog sangFOTO ni

1)butang utk connect korang dgn facebook and twitter aku



skang ni fb dgn twitter mmg da x asing lg.tp aku more to facebook and twitter ni nth,saje jek buat.poyo2.so,butang yg korang nampak kat atas tuh adelah link utk korang add aku kt 2 2 social web tuh.

carenye?
  1. pergi kat butang2 tuh
  2. klik sekali shj
  3. 1 window baru akan keluar
  4. follow arahan window tuh
  5. senyum sbb korang dah dapat add aku

ngertikan?okeh kalu da paham,buat la sekarang =)
butang laen nanti aku lecture laen kali ek

0 comments:

Post a Comment